איך לחזק מערכת חיסון? או מדויק יותר איך לאזן אותה?

כשהסתיו רק בפתח אתם שומעים שיש לחזק את מערכת החיסון לקראת החורף הבא לטובה?
קמפיינים שלמים המציעים רמדי, שמנים אתרים, סירופים ומיצויי צמחים.
אתם חשים שעליכם לעשות הכול על מנת להיערך לחורף ולחזק את מערכת החיסון ומוצאים את עצמכם רוכשים צמחים, סירופים, טינקטורות ושמנים שונים – שלא יחסר
הרשו לי לנפץ את המיתוס הזה.
מערכת חיסון אינה זקוקה לחיזוק מראש.
מערכת חיסון נערכת למתקפה כשיש סיבה וכשאין סיבה היא מתנהלת בשלוה בגוף הקטן של ילדכם.
ומה אתם הורים טובים עושים?
מנערים אותה משלוותה, מתחילים להלעיט את הילדים בתכשירים מעודדי מערכת חיסון והיא לתומה חושבת שיש סיבה לכך ויוצאת למתקפה, אבל אין תוקף…. וחוזר חלילה אתם ממשיכים ברוטינה של יום יום "שמירה על הילד" והיא ממשיכה "להתחזק" ולצאת למתקפה עד שהיא נחלשת ואינה יודעת לזהות מהי אזעקת אמת ומהי קריאת שווא.
מה קורה למערכת חיסונית שאינה יודעת להבחין מתי היא צריכה להיערך למלחמה? היא מתבלבלת .. בדיוק כפי שקורה לילדים אטופיים ואסמטיים שכל טריגר קטן גורם לפריחה ולדלקת, שיעול מה שלא אמור לקרות היכן שמערכת החיסון מתנהלת כסדרה.
אל תחזקו מערכת חיסון מראש – חיזוק מערכת חיסון אך ורק שמתחילה מחלת ילדים וגם אז לתקופה קצובה של חמישה ימים, לעודד אותה בתקופה שהיא צריכה עידוד ואז להניח לה להשלים את המלאכה לבד.
מה לעשות?
לאזן את המערכת החיסונית
לקראת הסתיו, בהחלט אפשר לתמוך בה באופן עדין ביותר, כזה שלא יגרום לה לצאת למלחמת שווא, אלא לבסס את עצמה וללמד את הגוף להתמודד בעצמו עם בעיות ולהשתמש ביכולות הריפוי הטבעיות שלו
שמן לאיזון מערכת החיסון שלנו מכיל שמנים מאזני מערכת חיסון כמו כל סוגי השמנים האתריים של ההדס ( הדס ירוק, הדס לימוני והדס אדום) שמן אתרי של רבנסירה, שמן אתרי של לבנדר ושמן אתרי של לבונה – כל השמנים האתריים אורגניים.
כדי לתמוך במערכת העור בד בבד עם מערכת הנשימה השמנים האתריים מוספים לשמן זרעי ענבים.
דילוג לתוכן